عاطشيف و فاتشين تامر حسني

اضيف بواسطة | 4 سنة مضت

1143

منور يا ابو الكبالان مراتك دي ام عيالك وهي دي في الدنيا بقيالك متجرحش يوم مشاعرها ومتقولش خيرها فغيرها دي مراتك ام عيالك ولو انت امك دعيالك خليك شاب سيطره ومتخليش واحده من ايااهم تجيبك هوب لورا نادو علي عريسنا الامور يا عاطف يا عاطف قولو لعروستنا مبروك يا فاتن يا فاتن يا ويلو اللي ينسه مراتو ويعمل غلطه حياتو اصحى وفوق يا برنس اصحي وفوق يا مديرركز بقي يا كبير وخليك جدع وكفاءه وكفايه بقي تتشاقه اياااك تبيع الدهب وتاخد مكانه زلط بيتك حرام يتخرب وتعيش عالطول في غلط تات تات تاتا تااات يا عاااطشيف ياا فاتشين تات تات تاتا تااات يا عاااطشيف ياا فاتشين بحبك يا ستموني مراتك دي هي الليله يا عاااطشيف وهي اللي لمه العيله يا عاااطشيف و هي اللي واقفه وسده و جنبك وقت الشده ليه العك ليه وانا وحشه ولا ايه عاطف يا عاطف يا تيفه يا طفطف من النهارده هنبطل نستظرف انسي اي واحده عرفتها يوم من الايام ركز بس في حياتك في ولادك ركز في المدام و لو ضميرك نايم قوله هوبا اصحي يلا وفوق متخلييش مراتك الحلوه تاخدك من امك و ابوك ومتعملش اللي يدينك ومتمشيش ورا شيطاينك دي هي اللي بتحبك طب قسم يا فناناس حلاوتك يا فناناس و طول فالتقسيمه ورقصني طبل و زمرر طب بيسي بيسي بيسي و ابعد كده عن قميصي طب بيسي بيسي بيسي قول يا شقلشا وعلي رأي المثل ال يا قاعدين موقفتوش ليه

التصنيف: فيديو كليب عربي

وسوم ذات علاقة: عاطشيف و فاتشين , تامر حسني , أغنية , أغاني , شعبي, ,

Connect with Fb Connect with Twitter